שאלות נפוצות

כן, ניתן קלבל החזר כספי, בתנאי שאתם עומדים בתנאים שהוגדרו, חושבים שנעשתה טעות? תוכלו ליצור איתנו קשר במייל או בווטסאפ.

ניתן לבחור בכמה סוגי משלוח, משלוח אקספרס או משלוח חינם ממש לפני סיום תהליך הרכישה.

לאחר סיום ההזמנה שלך ושליחתה לעיבוד, אנו עובדים עליה בצורה מיידית, אנו משתדלים לספק את המוצר תוך 5-21 ימי עסקים, עקב מצב הקורונה יכולים לחול שינויים בזמני המשלוח.

בהתאם לסטטוס ההזמנה שלך, ייתכן שלא נוכל לבטל אותה. על מנת לסייע בצורה הטובה ביותר לבקשתך, אנו ממליצים לפנות אלינו בטלפון או בצ'אט חי לקבלת סיוע מיידי. אם איננו מצליחים לבטל את הזמנתך, אנו תמיד יכולים להנחות אותך בתהליך ההחזרה הקל שלנו.

כרגע אנחנו לא ערוכים לחילופים. עבור כל הלקוחות המקומיים, יצרנו תווית החזר UPS בתשלום מראש בתוך החבילה שלך. אנו רוצים להפוך את תהליך ההחזר שלנו לחלק ככל האפשר! אנא שלח את החבילה במיקום UPS המקומי שלך. לאחר קבלתו, נשמח להנפיק החזר כספי מלא על כל הפריטים שקיבלנו. נשלח לך הודעת החזר בדוא"ל לאחר העיבוד, אנא המתן בין 2-4 ימי עסקים לקבלת ההחזר על צורת התשלום המקורית שלך.

לאחר השלמת ההזמנה שלך, ההזמנה עוברת כמעט מיד לעיבוד ואז היא נשלחת למחסן למשלוח. כדי שתקבל את ההזמנה כמה שיותר מהר, לא ניתן לבצע שום שינוי בשלב זה. תוכל לבצע הזמנה חדשה באתר עבור הפריטים הנוספים. אל דאגה, המשלוח חינם!

תוכל לשנות את כתובת המשלוח שלך לאחר ביצוע הזמנה על ידי פנייה לשירות הלקוחות שלמטה. בדרך כלל, אתה יכול לעשות זאת רק באותו יום שבו הוזמנה כיוון שהפריטים נשלחים במהירות האפשרית. אם פריט כבר עבר עיבוד למשלוח, ייתכן שלא תוכל לשנות את הכתובת. כל תיקוני הכתובות נתונים לבדיקה וניתן לדחות אותם לאחר סינון אבטחה.