כללי

420 היתרונות הבריאותיים של קנאביס וכל מה שקשור ליום הזה

420

אחד הנושאים השנויים במחלוקת, קנאביס עבר לגליזציה בלא מעט מקומות בולטים בעולם. קנאביס נקרא גם מריחואנה. לצמח הקנאביס יש קשר עתיק יומין עם המספר 420 וב-20 באפריל מכונה גם 420 יום או 4:20 יום או 4/20, זהו סלנג המשמש ביחס לתרבות קנאביס של צריכת הסם בסביבות השעה 16:20 ב-20 באפריל.

לרלוונטיות של היום יש היסטוריה קשורה. בשנת 1997 חמישה תלמידי תיכון סטיב קאפר, דייב רדיקס, ג’פרי נואל, לארי שוורץ ומארק גראביץ’ – מסן רפאל, קליפורניה השתמשו במונח זה ביחס לתוכנית שהם עשו לחיפוש יבול קנאביס נטוש.

דרך מפת אוצר שנוצרה על ידי אדם המגדל את היבול, הם למדו על היבול. הבנים גם החליטו על 4:20 כשעת הפגישה שלהם ומצאו את השם הייחודי שנקרא 420.

אין להכחיש את העובדה שלקנאביס יש סטים משלו של תופעות לוואי, אבל יש מחקרים וחוויות מהחיים האמיתיים שניתחו שהיתרונות הבריאותיים שלהם קשורים גם לקנאביס.

לקראת היום הזה, בואו נסתכל על התועלת הבריאותית של קנאביס:

  • מסייע בהפחתת מתח וחרדה: קנאביס יכול לעזור בהפחתת מתח וחרדה מכיוון שהוא מכיל חומרים משחררי מתח שיכולים להיות בעלי השפעה חיובית מבחינה פסיכולוגית. ידוע לכל שעלה של קנאביס גורם למצב רוח מוגבר או תחושה גבוהה אך הוא גם עוזר בהפחתת החרדה והגברת האינטראקציה החברתית. מכאן שצריכתו בכמות גבוהה יותר עלולה להוביל לזמני תגובה איטיים יותר, לפגיעה בקואורדינציה ולזיכרון לטווח קצר.
  • עוזר לשיכוך כאבים: ידוע כי קנאביס מקל על כאבים הן על ידי מריחה או בליעה של העלה. יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להקל על כאבים ומתחים מהגוף. ההשפעות משככות הכאב עשויות להימשך עד שעתיים.
  • עוזר לשלוט בבחילות: כדי להקל על בחילות, משתמשים בקנאביס שכן הוא עוזר להקל עליה. ניתן לשלוט על תחושת הבחילה או תחושת הדפוק במידה מסוימת על ידי קנאביס.
  • עדיף מסיגריות: צריכת או עישון של קנאביס אמורים להיות פחות מזיקים לגוף בהשוואה לסיגריות רגילות.

ניהול שינה:

גראס יכול לעזור בניהול נדודי שינה והפרעות שינה אחרות. זה גם יכול להפחית דלקת עבור אנשים הסובלים מדלקת מפרקים שגרונית, ולשפר את דפוסי השינה שלהם גם כן.

קנבוס כסופר פוד:

המפ הוא תחנת כוח של כל חומצות האמינו החיוניות, הקיימות בכמויות מספיקות כדי לענות על הצורך של גוף האדם.

טיפול בכאב:

קנאביס משמש לטיפול במצבי כאב כרוני כגון דלקת פרקים, מיגרנה ואנדומטריוזיס במקומות רבים. זה יכול גם למזער את תופעות הלוואי של טיפול בסרטן כמו אובדן תיאבון, על פי Healthline.

השפעה על בריאות הנפש:

שימוש יומיומי בקנאביס יכול להאיץ את הסימפטומים הקיימים של הפרעה דו קוטבית בקרב חולים שכבר סובלים מהבעיה. המכון הלאומי לשימוש בסמים קבע כי הסיכון להפרעות פסיכיאטריות כמו פסיכוזה (סכיזופרניה), חרדה, דיכאון ובעיות שימוש בסמים עלול לעלות עקב צריכה קבועה של קנאביס.

מחלות בדרכי הנשימה:

על פי איגוד הריאות האמריקני, עישון מריחואנה יכול לפצוע את רירית התאים של דרכי נשימה גדולות ולהוביל לברונכיטיס כרונית, ברונכיטיס חריפה, ליחה, שיעול כרוני ובעיות אחרות.

סיכוי להתמכרות:

צריכה מרובה מדי של קנאביס על בסיס קבוע עלולה להוביל להתמכרות לסם. זה יכול גם להוביל לפגיעה בזיכרון ובשינה, ולסיכון לפתח הפרעות אחרות של שימוש בסמים.

חזרה לרשימה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.