כללי

8 יתרונות לתרגול יוגה

יתרונות לתרגול יוגה

בכתבה זו נסוקר בדיוק מהן היתרונות לתרגול יוגה איך הם עוזרים לנו בחיי היום יום ומדוע חשוב לתרגל יוגה.

אם עשיתם את תנוחת היוגה "כלב כלפי מטה" היום, סביר להניח שאתם מרגישים רגועים יותר. ללא קשר לרמת המומחיות שלכם ביוגה, אם אתם מתאמנים באופן קבוע, אתם יכולים להרגיש טוב יותר מכף רגל ועד ראש.

יוגה מציעה יתרונות בריאותיים פיזיים ונפשיים לאנשים בכל הגילאים. ואם אתם עוברים מחלה, מתאוששים מניתוח או חיים עם מצב כרוני, יוגה יכולה להפוך לחלק בלתי נפרד מהטיפול שלכם ולהאיץ את הריפוי.

מטפל יוגה יכול לעבוד עם מטופלים ולהרכיב תוכניות אינדיבידואליות שעובדות יחד עם הטיפולים הרפואיים והכירורגיים שלהם. כך יוגה יכולה לתמוך בתהליך הריפוי ולסייע לאדם לחוות סימפטומים עם יותר ריכוז ופחות מצוקה.

מהם 8 יתרונות לתרגול יוגה

1 – יוגה משפרת כוח, שיווי משקל וגמישות.

תנועות איטיות ונשימה עמוקה מגבירות את זרימת הדם ומחממות את השרירים, תוך החזקת תנוחה זה עוזר לבנות כוח.

נסו את: תנוחת עץ
איזון בכף רגל אחת, תוך החזקת כף הרגל השנייה לשוק או מעל הברך (אך לעולם לא על הברך) בזווית ישרה. נסו להתמקד בנקודה אחת לפניכם, שמרו על איזון במשך דקה אחת.

2 – יוגה לטיפול בכאבי גב

יוגה טובה כמו מתיחות בסיסיות להקלת הכאבים ולשיפור הניידות אצל אנשים הסובלים מכאבי גב תחתון. הקולג 'האמריקאי לרופאים ממליץ על יוגה כטיפול קו ראשון בכאבי גב תחתון כרוניים.

3 – יוגה יכולה להקל על תסמיני דלקת פרקים

הוכח שיוגה עדינה מקלה על חלק מהאי נוחות במפרקים רכים ונפוחים לאנשים הסובלים מדלקת פרקים, על פי סקירה של ג'ונס הופקינס ב -11 מחקרים שנעשו לאחרונה.

4 – בריאות הלב

תרגול יוגה קבוע עשוי להפחית את רמות המתח ודלקות הגוף, ולתרום ללב בריא יותר. ניתן לטפל בכמה מהגורמים התורמים למחלות לב, כולל לחץ דם גבוה ועודף משקל, גם באמצעות יוגה.

5 – שינה טובה יותר

מחקרים מראים ששגרת יוגה עקבית לפני השינה יכולה לעזור לכם להיכנס לחשיבה הנכונה ולהכין את הגוף להירדם ולהישאר ישן, חוץ משינה יוגה טובה לתרגול בבוקר, היא עוזרת לנו לפתוח את היום בצורה טובה יותר.

6 – יתרונות לתרגול יוגה היא מספקת אנרגיה לגוף

אתם עלולים להרגיש אנרגיה נפשית ופיזית מוגברת, דחיפה בערנות ובהתלהבות ופחות תחושות שליליות לאחר שנכנסתם לשגרה של תרגול יוגה.

7 – לשלוט בלחץ

על פי מכוני הבריאות הלאומיים, עדויות מדעיות מראות שיוגה תומכת בניהול מתח, בריאות נפשית, תשומת לב, אכילה בריאה, ירידה במשקל ושינה איכותית.

8 – תחושה של קהילתיות

השתתפות בשיעורי יוגה יכולה להקל על בדידות ולספק סביבה לריפוי ותמיכה קבוצתית. אפילו במהלך מפגשים אחד על אחד הבדידות מצטמצמת כאשר מכירים באדם כאינדיבידואל ייחודי, מקשיבים לו ומשתתפים ביצירת תוכנית יוגה מותאמת אישית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *