כללי

10 יתרונות השימוש בשלטי חוצות

אם שקלתם להשקיע בפרסום שלט חוצות יכולים להיות הפתרון המושלם עבור העסק שלכם, עם נוכחות בולטת ופרסום מתמיד, הנה 10 יתרונות בולטים שלו.

כשאתה חושב על אמצעי פרסום איקוניים, יש סיכוי טוב ששלט החוצות הקלאסי, המודפס המודגש, הוא בין הדוגמאות הראשונות שעולות לך בראש.

מאז נחתם חוזה החכירה המתועד הראשון של שלטי חוצות בשנות ה-60, שלטי חוצות הפכו לאחת מצורות הפרסום המוכרות והיעילות ביותר.

בעוד שטכנולוגיות גיאופנסינג חדשניות ופרסומות דיגיטליות אינטראקטיביות הן טרנדים בפרסום מחוץ לבית, שלטי חוצות מסורתיים של OOH הם עדיין אמצעי מהימן ומשכנע עבור מפרסמים המעוניינים להגיע לצרכנים בדרכים. לשם כך, הנה 10 היתרונות המובילים של שימוש בשלטי חוצות במסע הפרסום השיווקי הבא שלך.

1 נראות

כשזה מגיע לפרסום, גדול יותר תמיד טוב יותר. ככזה, אחד היתרונות הטובים ביותר של שימוש בשלטי חוצות הוא שהם מגיעים במגוון גדלים המושכים את העין כדי להגיע למספר רב של צרכנים.

שלט פרסום הקטן ביותר, הנקרא "פוסטר", בגודל של כ-12 רגל על ​​24 רגל.2 בגודלם הגדול ביותר, שלטי החוצות יכולים להיות גדולים עד 20 רגל בגובה של 60 רגל, מה שהופך אותם:

  • גלוי – אפילו שלטי חוצות תפלים עם עיצובים חסרי השראה יכולים למשוך את תשומת הלב של הנוסעים בבוקר מקילומטרים.
  • משיכת תשומת לב – שלטי חוצות גם מושכים תשומת לב – במיוחד בכביש המהיר, שם אולי אין הרבה מה להסתכל עליו. שלטי חוצות סטטיים עם עיצובים מושכי עין או אפשרויות דיגיטליות יכולים להיות יעילים במיוחד ולמשוך לקוחות חדשים.

2 תמיד פועל

בטח, מודעות אינטרנט, טלוויזיה ואפילו רדיו עשויות להיות מרשימות עבור הנצנצים הדיגיטליים שלהן. אבל פרסום באמצעים אלה יכול לגרום לכך שאם הצרכן לא יחליט להפעיל מכשיר ספציפי, ייתכן שהמודעה שלך לא תראה.

שלטי חוצות, לעומת זאת, תמיד דולקים – ויותר מכך, לצרכנים אין אפשרות לכבות אותם אם הם לא אוהבים את המודעה שלך. זה אומר יותר הופעות על הפרסומת שלך. למעשה, מחקרים מראים כי 71% מהאנשים מסתכלים במודע על שלטי חוצות בעת נהיגה.

גם אם צרכן מסיט את מבטו משלט החוצות שלך לאחר שראה אותו, סביר להניח שהוא ציין מידע חשוב כמו שם החברה שלך או מידע על השירותים שאתה מציע. סקרים נוספים מצאו כי 26% מהעוברים ושבים ציינו את מספר הטלפון של שלט חוצות ו-28% שמרו על כתובת אתר הרשומה על שלט חוצות.

לשם כך, שלטי חוצות מציעים חשיפה 24/7 כדי לעזור למפרסמים למקד לקהל מגוון.

3 מיקום

כשמדובר בפרסום מוצלח שלטי חוצות, המיקום הוא המפתח. ואחד היתרונות הגדולים ביותר של שימוש בשלטי חוצות הוא האפשרויות העומדות בפניכם בכל הנוגע לפרסום הפרסומת שלכם.

מודעת שלט חוצות ממוקמת היטב יכולה להגיע לא רק לאנשים במכוניות שלהם, אלא גם לרוכבי אופניים, להולכי רגל ולאנשים שמשתמשים בתחבורה ציבורית. לדוגמה, בעת בחירת שלט חוצות להשכרה באטלנטה, בחירת שלט חוצות לאורך הכביש המהיר לעומת אזור מרכז העיר עשויה להניב תוצאות שונות.

אך מלבד היתרונות הברורים של פרסום באזורי תנועה עתירי תנועה, פרסום שלטי חוצות מספק לך גם כמה יתרונות גיאוגרפיים נוספים, כגון:

  • מידע כיוון – שלטי חוצות כוללים בדרך כלל מידע כיוון שיכול לעודד לקוחות פוטנציאליים לבקר בעסק שלך. "צא ביציאה הבאה" או "קדימה משמאלך" הן דוגמאות נפוצות.
  • קרבת צרכנים – אתה יכול להשתמש בשלטי חוצות כדי לפרסם את העסק שלך וליידע את הצרכנים שאתה נמצא במרחק של קילומטר בלבד או ממש מעבר לפינה. בנוסף, אתה יכול למקם את לוח החוצות שלך באזור שזקוק לשירותיך. לדוגמה, חברת שיפוצים יכולה לפרסם ליד שכונה, ולא באזור תעשייה של העיר.

4 גיוון הקהל

שלטי חוצות מציעים הזדמנויות ייחודיות לעסקים להגיע למגוון גדול ומגוון של צרכנים. שיטות פרסום אחרות עשויות לתת לך אפשרויות טובות יותר לפרסום ממוקד, אבל שלטי חוצות יכולים להגיע לצרכנים שאפילו לא ידעת על קיומם, ושעשויים להזדקק למוצר שלך יותר מכל.

בכבישים מהירים, שלטי חוצות נראים על ידי רוב הנהגים, מנוסעים מקומיים ועד משפחות מבקרים. אבל אפילו כרזות ועלונים קטנים יותר בכבישים מקומיים יכולים לעזור לעסק שלך למשוך מגוון רחב יותר של צרכנים מקומיים.

5 חשיפה נוספת

זה אולי לא נראה מובן מאליו, אבל יתרון נוסף בשימוש בשלטי חוצות הוא שיעור החשיפה שהם יכולים להציע – אפילו בעולם שבו זה מרגיש כאילו רובנו תמיד מסתכלים על מסך כזה או אחר.

הסיבה לכך היא שהאמריקאי הממוצע מבלה לפחות שעה אחת במכוניתו בכל יום, ונוסע בממוצע 25 מיילים. זה גם אומר שיש סיכוי טוב שצרכנים יראו את שלט החוצות שלך יותר מפעם אחת, למשל, פעמיים ביום ב- הנסיעות שלהם לעבודה וממנה, או אפילו מספר פעמים בשבוע. חשיפה מסוג זה יכולה:

  • להגביר את המודעות למותג
  • בנה אמון צרכנים
  • למשוך לקוחות חדשים
  • ספק לצרכנים התייחסות ויזואלית לעסק שלך

6 להגיע לקהל שבוי

אם כבר מדברים על החברה רווית המסך שלנו, איך שלטי חוצות יכולים אי פעם לקוות להתחרות באינספור אפשרויות הפרסום הדיגיטלי הזמינות? העובדה היא שכ-97% מהאמריקאים מחזיקים טלפון סלולרי6 – וזה יותר מאלה שבבעלותם מכוניות.

אבל אחד היתרונות המרכזיים של שימוש בשלטי חוצות לפרסום הוא שהם מכוונים בעיקר לצרכנים מאחורי ההגה. אלו חדשות טובות למפרסמים, מכיוון שמכוניות עשויות להיות אחד המקומות האחרונים בעולם שבהם העיניים של אנשים מתמקדות במשהו מלבד הטלפון שלהם – למשל, שלט החוצות שלך.

7 הופעות גדולות יותר

שלטי חוצות הם גם דרך מצוינת להגדיל את ההופעות בפרסום שלך. הסיבה לכך היא שגם אם הם נראים מיושנים, שלטי חוצות נשארים סוג של פרסום שהצרכנים מבחינים בו, סומכים עליו וזוכרים. חבר את זה עם הקהל השבוי שהזכרנו למעלה וקיבלתם שילוב מנצח.

ערים מאוכלסות רבות מציעות פוטנציאל להגיע למספר רב של אנשים. לדוגמה, מינוף שלטי חוצות של סן חוזה יכול להיות יעיל ביותר עבור אסטרטגיית הפרסום שלך, שכן האוכלוסייה המגוונת של העיר והסביבה העירונית השוקקת מציעות הזדמנות מצוינת ללכוד את תשומת הלב של מגוון רחב של לקוחות פוטנציאליים. למעשה, מחקרים מראים ש-37% מהאמריקאים מסתכלים על שלטי חוצות בכל פעם שהם עוברים אחד, וכמעט 71% עושים זאת בכוונה.

8 מגדיל את המכירות

אולי אחד הנכסים הגדולים ביותר של שלטי החוצות הוא היכולת שלהם להגדיל את המכירות – ולהרחיב את שולי הרווח שלך.

שלטי חוצות יכולים להגדיל את המכירות שלך במספר דרכים. בעוד שחלק מהכוח שלהם נגזר מחשיפה ממושכת והיכולת שלהם להגיע לקהל מגוון, לכוח המכירות שלהם יש כל קשר להרגלי צרכנים:

אימפולסיביות – שלטי חוצות ממלאים את הרגל של אמריקאים לרכישות דחף, בדיוק כמו מתלה הממתקים במכולת. וכפי שמתברר, צרכנים מרגישים אימפולסיביים במיוחד כשהם מאחורי ההגה, כאשר 68% מדווחים כי זה הזמן שבו הם מקבלים החלטות רכישה.
שיעור תחלופה – שלטי חוצות מציעים שיעור תחלופה גבוה באופן מפתיע בכל מה שקשור לצרכנים שראו את המודעה שלך לבקר בחנות שלך. למעשה, 32% מהאמריקאים מדווחים על ביקור בעסק שראו מפורסם על שלט חוצות בתוך שבוע מרגע שראו את שלט החוצות, לפי me-toog.co.il.

9 אפשרויות דיגיטליות

אל תחשוב שרק בגלל שהם קיימים כבר זמן מה, אין הרבה שאתה יכול לעשות עם שלט חוצות כדי לעשות רושם. בעוד שלטי חוצות סטטיים מסורתיים לא יצאו מהאופנה, גרסאות דיגיטליות חדשות יותר מספקות לעסקים אפשרויות נוספות לפרסום משכנע ואפקטיבי.

שלטי חוצות דיגיטליים יכולים להיות מושכים את העין במיוחד לצופי שלטי חוצות עם צגי LED אטרקטיביים, סרטונים שניתנים להפעלה ותכונות אחרות שמושכות את תשומת הלב של הצרכנים. תכונות אלה מאפשרות למפרסמים לפרסם בדרכים שהן:

בזמן – למרות שלטי חוצות סטטיים יכולים להיות מגבילים – ברגע שהעיצוב עולה, אתה לא באמת יכול לשנות אותו – שלטי חוצות דיגיטליים מאפשרים לפרסומות שלך לשנות את המסר שלהן על סמך השעה ביום.
יותר יצירתי – האפשרויות שמציעות שלטי חוצות דיגיטליים יכולות לתרגם לפרסום יצירתי, ייחודי ואפקטיבי יותר.
אפשרויות אינטגרציה של אפליקציות לנייד – באמצעות טכנולוגיית GPS ופונקציות חכמות המבוססות על מיקום הידועות כ-geofencing, שלטי חוצות יכולים ליצור אינטראקציה עם אפליקציות ניווט מסוימות, להתריע לנהגים כשהעסק שלך נמצא בקרבת מקום ואפילו לתת להם הנחיות לדלת הכניסה שלך.

10 חסכוני

לבסוף, אחד היתרונות הגדולים ביותר של שימוש בשילוט לעסק הוא עד כמה הם יכולים להיות חסכוניים.

קל להתנער ממחיר שלטי חוצות. אפילו כרזות זוטרות או עלונים קטנים יותר יכולים לעלות לעסקים אגורה יפה. אבל כאשר אתה מחשיב את מספר האנשים שצפויים לראות את שלט החוצות שלך – במיוחד אם הוא הוצב בקפידה באזור עם תנועה רבה – הם למעשה חסכוניים מאוד, מבחינת ההופעות שהם צפויים לצבור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *